onsdag 30. august 2017

Introduksjonskurs i PubMed onsdag 06.09.17 - Ledige plasser

Vi har fortsatt noen ledige plasser på vårt introduksjonskurs i PubMed onsdag 06.09.17 (kl. 09.00-12.00) på KS21 i Kunnskapssenteret.

PubMed er kanskje den viktigste og største fagdatabasen innen fagfeltet helse og medisin med sine 27 milioner referanser fra ca 5.500 fagtidsskrifter. Dette er kurset for deg som ønsker å ta i bruk PubMed i forbindelse med faglig informasjonssøking for forskning og/eller klinisk virksomhet.

Klikk på lenka under for mer informasjon og for påmelding.

PubMed-kurs onsdag 06.09.17 – Informasjon og påmelding

Velkommen på kurs hos Bibliotek for medisin og helse!

3 kommentarer:

Dilek Kolat sa...

Hei, jeg er så spent på å finne Dr.Amiso, som hjelper meg med å gjenopprette livet mitt, dette er mitt vitnesbyrd om det gode arbeidet til en mann som hjalp meg. Jeg heter Agnes Lucas, Am fra Drammen Norge. Livet mitt er tilbake etter seks års ekteskap, mannen min forlot meg og to barn. Jeg følte at livet mitt var nesten over og falt fra hverandre. Takk til Dr.Amiso som jeg møtte på nettet. En trofast dag, mens jeg søkte på Internett, så jeg etter en perfekt stavebeslag som kunne løse problemene mine. Jeg fant en serie vitnesbyrd om akkurat denne veiviseren. Noen mennesker vitnet om at han brakte eks-kjæresten tilbake, noen vitnet om at han gjenoppretter livmor, noen vitnet om at han kan kaste en spell for å stoppe skilsmisse, og så videre. Det var et bestemt vitnesbyrd jeg så, det var en kvinne som het Anna, vitnet om hvordan Dr.Amiso brakte henne tilbake til sin tidligere kjæreste på mindre enn tre dager og på slutten av vitneforklaringen droppet e-postadressen til Dr.Amiso. Etter å ha lest alt dette, bestemte jeg meg for å prøve Dr.Amiso. Jeg kontaktet ham og forklarte problemet mitt. På bare tre dager henvendte mannen min meg. Vi løser problemene våre, og vi er enda lykkeligere enn før. Dr.Amiso er virkelig en begavet og talentfull mann, og jeg vil ikke publisere den fordi den er en fantastisk mann ... Hvis du har et problem og leter etter en ekte og ekte veiviser for å løse det problemet for deg. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremme og suksess, Helse- eller ekteskapelige problemer, Vil du bli kjent i verden, vinne rettsaker, selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutter å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin best. vennligst kontakt Dr.Amiso på: herbalisthome01@gmail.com

Anonymous sa...

Hei folkens, hvordan jeg fikk min eksmann raskt tilbake. Dr Ilekhojie elsker stavebesetning fungerte virkelig!
Mannen min forlot meg for en annen kvinne for tre måneder siden, og siden den gang har livet mitt blitt fylt av smerte og sorg, fordi han var min første kjærlighet som jeg har tilbrakt hele livet mitt med. En venn av meg fortalte at han så noen vitnesbyrd om en stavebesetning som heter Dr Ilekhojie om at han kan få tilbake kjæresten i løpet av noen få dager, jeg lo det og sa at jeg ikke er interessert, men på grunn av kjærligheten min venn hadde til meg, hun konsulterte Dr. Ilekhojie på mine vegne og til min største overraskelse etter at 11 timer senere ringte mannen min meg for aller første gang etter tre måneder at han savnet meg og at han er så lei for alt han gjorde meg gjennom. Han kom tilbake til meg og nå er vi glade sammen. Jeg kan fremdeles ikke tro det, for det er veldig utrolig. Takk Dr. Ilekhojie for at du fikk tilbake kjæresten min, og også til min vakre venn som gikk inn på vegne av meg, for alle som måtte trenge hjelp fra denne flotte Dr. Ilekhojie, her er e-postadressen: (gethelp05@gmail.com) og WhatsApp + 2348147400259

Angelika sa...

Jeg kan ikke takke Dr. EKPEN TEMPEL nok for at jeg hjalp meg med å gjenopprette glede og trygghet i ekteskapet mitt etter mange problemer som nesten fører til skilsmisse, takk Gud for at jeg mente Dr. EKPEN TEMPEL til rett tid. I dag kan jeg si til deg at Dr EKPEN TEMPEL er løsningen på det problemet i ditt ekteskap og forhold. Kontakt ham på (ekpentemple@gmail.com)